søndag 7. februar 2010

Rondane, et bra turvalg?

Heihei alle sammen!
Nå trenger jeg litt tips her. Sitter og tenker mye på sommeren om dagen og lengter etter turer i fjellet. I sommer er planen å gå i Rondane i to,tre dager, men med samme utgangspunkt i stedet for hytte til hytte. Er det mange som har vært der og gått der og har noen tips? Jeg har tenkt litt på Rondablikk høyfjellshotel, ligge på en av hyttene der. Noen som har vært der og veit hvordan turer og slik rundt der er?

Tar imot alle tips, både store og små ;)

Ha en fin kveld alle sammen, kjempe fine innlegg som er postet her forresten, fine turer :D

Birgit

4 kommentarer:

Ida sa...

Har ikke vært der selv å gått, men mener jeg leste noe i et Fjell og Vidde om dette, kanskje du kan finne noen artikler eller tips på DNT sine sider?

Birgit sa...

tusen takk.. vært litt inne og tittet på DNT sine sider ja, står en del turforslag og slik der :D bra sider egentlig.

Marianne sa...

Rondane er nok helt supert, selv ville jeg gått med telt tror jeg, men mams har jo masse erfaring med hytte som base der oppe :)

Birgit sa...

sant det ;) skal snakke litt med ho jeg.. ja vi har snakka på telt å, men har jo ikke det :p hehe... så da må man kjøpe det også gitt...