onsdag 3. februar 2010

Over all forventning!

Det er under ei uke siden jeg oppretta bloggen, og det er allerede postet 5 turinnlegg! Det er over all forventning! =D Jeg blir så glad på hjerten av sånt! =D Og ikke minst blir jeg helt vill i hodet av å lese om alle turene, og se de nydelige bildene,  jeg skulle helst ikke jobba og bare vært på tur! =D

Som "administrator" (I LØØØØVE THE TITLE!), driver jeg og styrer og ordner litt, så ikke bli fortvilet om ting ser litt merkelig ut en dag og litt annerledes igjen en annen dag, det er ikke alltid jeg får ting til helt som jeg vil da ser dere =D

Tips til blogginnleggene; Jeg har opprettet noen "Etiketter" (ses neders til venstre i boksen dere skriver i), her kan dere merke innleggene deres med en eller flere av de etikettene jeg har opprettet (vis alle og velg), eller dere kan lage en egen (bare skriv inn i boksen for "Etiketter"). På den måten kan man gå inn på etikettene på fremsiden av bloggen senere hvis man bare ønsker å lese om "Fotturer" f.eks =)

Helt til høyre i verktøylinjen øverst i boksen dere skiver innlegg står det et slags brutt ark, det heter "Sett inn hoppskrift" (jeg har også nettopp oppdaget den), den er fin å bruke for å bestemme hvor stor del av innlegget som skal synes på fremsiden av bloggen, slik at man må trykke på "Les mer" for å lese hele innlegget. Gir en litt bedre oversikt over alle innleggene uten å bla så langt =)

Jeg håper dere koser dere med skriving og lesing, jeg gjør iallefall det =) Og som sagt, her er det fritt, så dere skriver om akkurat det dere vil, hvordan dere vil, på dialekt om dere vil, når dere vil =) Har dere ønsker og tips eller spørsmål til bloggen så skyt i vei! =)

Stor klem fra Marianne =D

Ingen kommentarer: