søndag 20. februar 2011

På skitur i Oslo

Jeg synes i aller høyeste grad at hovedstaden er altfor mye asfaltjungel, men slik er det nå en gang i de fleste større byer. Det er et savn å bo mer landlig, men vi blir jo ikke her inne for alltid, så det får gå noen år til :) Det fantastiske med den norske hovedstadene er dog at du skal ikke langt ut av byen før du er midt på landet og midt i skogen, og det som enda bedre er; vi bor slik til at fra inngangsdøra er det fem minutter med skiene i hånda, så er det mil på mil på mil med skiløyper innover marka foran oss :) I dag ble det en tretimers skitur i Sørkedalen og Fossummaka, helt nydelig! For å slippe den katastrofale folkevandringa i skiløypene starta jeg i 9-tida, i strålende sol og rundt 15 minus. Helt nydelig, og jeg måtte bare smile stoooort for meg selv der jeg tusla ensom innover marka. Jeg gikk vel i over 1 1/2 time før jeg møtte noen! Fantastisk :D
Hovedstaden er heller ikke så værst i dette været :D

Litt kjølig :)
Te- og sjokoladerast ved Østernvann :D

Ingen kommentarer: