onsdag 23. februar 2011

Klatreutstyret mitt! :D

Da har jeg invistert i klatreutstyr gitt. Mange vil nok si dette er bortkastet siden jeg kun har prøvd klatring ordentlig én gang tidligere, men siden det er en sport jeg gjerne vil prøve mer av, blir det fort dyrt og leie også ;)
Så etter å ha undersøkt litt rundt på sportsbutikker og nettsider, litt ved hjelp av min kjære søster Marianne, endte jeg opp med fullt utstyr til 1298kr! Noe som er nesten 1000kr billigere enn det jeg fikk tilbud om i butikkene. Kan faktsik hende jeg bare betalte 1150kr også, litt usikker pga noen rabatt ordninger og slik. Men i hvertfall. Suuuuper fornøyd med prisen. Nå gleder jeg med bare til å teste det ;)

Selen heter Black Diamond Primrose. Dette var pakke med sele, kalkball, kalkpose, carabinkrok og brems til 999kr. (850kr hvis de rabattene som står i ene papiret gjeldet). Skoene ble Scarpa thunder lady, farge ice ;) Akkurat samme sko og sele som Marianne faktsik... hehe... men hun er utrolig fornøyd med det og når jeg fikk det i postet, passet det perfekt. Så nå er de tre søstrene rene trillinggjengen med likt klatreutstyr og like mariusgensere som vår kjære mor har strikket ;)

Slenger med bilde av pakken!

Har dere noen erfaring med dette utstyret fra før? Eller har lyst til å gi noen tips til klatring?

Ha en fin fin kveld :D
Hilsen Birgit

4 kommentarer:

Marianne sa...

Tror dette skal være ganske ok utstyr, jeg er iallefall fornøyd med mitt :D

Kristine sa...

Jeg er veldig fornøyd med klatre selen. :)

Thea sa...

Hei! Kjøpte du skoene i samme størrelse som du vanligvis bruker eller gikk du ned en størrelse? Jeg vurderer å kjøpe Scarpa Thunder Lady klatresko jeg og, men ettersom jeg bare finner dem på nett er jeg litt usikker på hvilken størrelse jeg skal velge. På forhånd takk!

Birgit sa...

Heisann! Jeg kjøpte i den str jeg vanligvis bruker. dette pga at jeg har operert på begge stortærne og vil derfor få veldig vondt dersom jeg skulle presse på de alt for små sko. men veldig fornøyd med skoene og glad jeg har den str jeg har :)