lørdag 9. juni 2012

Koselig kveldstur på Mjøsa.

Nå er det nesten 9 månder siden jeg tok våttkortet og kurs i å padle kajakk. Jeg skjemmes når jeg sier at jeg ikke har vært ute på Mjøsa etter kurset før nå. Det måtte en høy,mørk og kjekk kar til før jeg tørte å bevege meg ut igjen. Nervene lå på utsiden av huden og pulsen slo fort da jeg satte kajakken på vannet.

Hvorfor jeg var så nervøs skjønner jeg ikke. Det var rett og slett bortkastet energi!! Det ble en flott tur på Mjøsa sammen med kjæresten min! Jeg som var engselig for å gå rundt, ikke klare å svinge eller bare kløne det til som jeg ofte klarer... Hadde ikke trengt det, for det gikk lekende lett :P hehe...nå skal det sies at teknikken må trenes på, men jeg kom meg frem og tilbake, snurret ikke og jeg fikk til å svinge. Jippiiii!

Ser frem til flere flotte padleturer på mjøsa!



4 kommentarer:

Marianne sa...

Åååå dette må man visst lære seg engang! :D

Marthe Bucht sa...

Kristine, du e så rååå!

Kristine sa...

Ja marianne ta kurs og få våttkortet. Det er virkelig kjekt å ha og ikke minst artig å kunne!

hehe..takk for det Marthe. Hørtes nok ikke så tøff eller rå ut da jeg kom meg i kajakken :P hehe.

Trine sa...

Åhh.. Jeg har også lyst på kajakk! ;)