søndag 1. januar 2012

Isklatring

Nå har jeg fått prøvd å klatre is! Det må jeg si var en veldig spennende, skummel og noe kald opplevelse, men fantastisk morsomt! Jeg har aldri vært spesielt giret på å klatre noe annet enn ute om sommeren og inne i vegg. Men man blir smittet av interessen og gleden andre har ved aktiviteten og da må man jo hvertfall prøve. Å nå er jeg bitt av basillen(hvertfall litt. tihi!) ! :D
Vi klatret i deler av mesna elva på lillehammer. Det er ei ganske stor elv, men flere stryk, så det er flere muligheter til å klatre. Så langt i år har ikke isen "bygd seg så mye" i følge de lokale isklatrerne som har vært der flere år. Men håper at elva blir mer isfylt etterhvert :)

2 kommentarer:

Marianne sa...

Støl i ben og armer? =D

Kristine sa...

hehe.. ja, men det var ingenting i forhold til stølheta jeg har følt denne uka etter turen jeg hadde på søndag!:P haha... Skal skrive ett innlegg om det i nærmeste fremtid,men du vet meg..ikke akkurat den hurtigste. :P