mandag 21. november 2011

Snøen kommer snart!!! :)

Nå om dagen kan jeg kjenne snøen ligge i lufta, den er nok rett rundt hjørnet. Å bra er det! Nå begynner jeg å glede meg til vintertiden. Den har så mye å by på, alt fra å lage snømann/snølykt til lengre fjellturer/toppturer med fantastisk natur dekket med et nydelig og glitrende lag med hvit snø, og ikke minst det flotte lyset vi har om vinteren. I helgen var jeg på Liland, mitt lille paradis. Der var det et tynt lag med rim som dekket bakken og trærne. Det var flott, og jeg kjente at det kriblet i hele kroppen av gleden over at vinteren snart er her. Håper dere kjenner litt på den samme gleden.

2 kommentarer:

Marianne sa...

Snø NÅ, ja takk! :D Nydelig!

Trine sa...

Æ å glede mæ t vinteren :D Vi har fått bittebittelitt snø de siste dagan, men vil ha MER :)