tirsdag 13. desember 2011

Soveposetesting og Acon-rapport

I helga skulle det testes Kristines nyinnkjøpte sovepose, men pga. litt travelt ble det gjort på enkleste måte; under åpen himmel, på balkongen! Nesten 10 minus på natta, frisk luft, kalde neser og vekkning med varm kakao på morgenen, enkle gleder, helt perfekt :D

Ikke alle presterer å se søte ut i balaclava, men Kikki kan!
Trøtte mårrafjes
Nice :)

 

Rapport fra gjengen på Aconcagua; snøvær, snøvær og atter snøvær, og storm. De er ikke sikre på at det er mulig å gjennomføre noe toppstøt, men de er friske og har klart å holde planen sin til tross for været, og et eventuelt toppforsøk vil prøves i løpet av de nærmeste dagene! Krysser fingre og er utrolig spent!

4 kommentarer:

Trine sa...

HÆRLIG med kakaoservering :)

Hva ble konklusjonen av soveposetestingen? Jeg skal kjøpe vintersovepose og tips mottas med stor takk :)

Forresten kommer en rapport om årets julebord i det fri fra meg ganske så snart.

Klem til dere!!

Grympan sa...

Haha, så söte! Ser velig koselig ut =)

Kristine sa...

Testen gikk meget bra!
Jeg sov bare i ullboxer og sportstopp. Altså ingen lue eller ullsokker(noe klær nederst i soveposen). Sov godt til halv seks om morningen,da dro jeg på meg stilongs,ulltrøye, lue og ullsokker. Det var herlig å legge seg i soveposen,varmt og godt ble det. Vi sov jo på en veranda i 2etg, så den kjølige lufta var rundt oss konstant. Så det ble en skikkelig testing :)

HAr jo bare prøvd soveposen min en gang men så langt kan jeg anbefale mountain equipment glaicer 1250 :)

Trine sa...

Så bra. Har tenkt litt på den der ja, "tilpasset for mindre mennesker", haha :)